Само в ПИК! Гаф след гаф в "Теленор"! Клиент на оператора: Мошениците активират платени услуги без да ни предупредят, а после ни карат да ги плащаме! Безобразие!
ПИК с нов канал в Телеграм
Последвайте ни в Google News Showcase
Пореден сигнал за нередност срещу "Теленор" постъпи в редакцията на ПИК. Мобилната компания очевидно прави гаф след гаф и това не остава незабелязано за будните читатели на медията ни.
Ето какво ни пише Юлияна Якимова:
"Здравейте, преди 3-4 дни разговаряйки по телефона чух в ухото си сигнала за известяване на есемеси, за момент дръпнах телефона от ухото си и за моя изненада разбрах, че докато съм говорила по телефона съм актовирала незнайно как услугата,,FUNCALL". Буквално полудях, веднага звъннах на оператор на Теленор и от там се започна. Най-вероятно при проверка на сметка сте я активирали или пък някой друг от вашия телефон или пък без да искате, глупост след глупост все едно слушах петгодишният си син. След скандал деактивираха услугата и ми компенсираха загубата от 2.40 с Валентинско мече. Днес обаче всичко се повтаря в абсолютно същият сценарий само дето бяха ,,Фолк мелодии" срещу 0,30 ст.на ден. Отново последва разговор с оператор, който през цялото време се опитваше да ме убеди в ,мойте способности на телепат ,,.Ужас,ужас,ужас тези хора надминаха себе си. Потресена съм от безочието с което ни лъжат.
В рамките на няколно дни ПИК пусна няколко материала за наглите лъжи, с които операторът мами абонатите си. До този момент, обаче компанията не е излязла с официално становище за безобразията си.