САМО в ПИК! Граждани изригнаха срещу "Теленор": Нищо не става от вас, губите си клиентите! Мобилният гигант мисли само за Григор Димитров (снимки)
ПИК с нов канал в Телеграм
Последвайте ни в Google News Showcase
Мобилният гигант "Теленор" започва да губи клиентите си със страшна сила, научи ПИК.
Причините за това не са една и две, както медията ни е информирала в поредица от публикации, свързани с изцепките на компанията.
За пореден път недоволни клиенти изразиха разочарованието си от мобилния оператор на официалната му страница във "Фейсбук".
""Днес си взех телефона от ремонт и пак даде дефекта с google play. Нищо не става от вас", пише Иво Симеонов.
Емко Стоянов пък разказва история, която е присъща не само за "Теленор", а и за останалите големие мобилни оператори: "Хора, днес в 2 ваши офиса в перник се пробвах да преподпиша договора си.В първия работеше само едно момиче, което се разкъсваше между моя корпоративен, фирмен договор и навалицата плащаща сметки. След хиляди разговори по телефона от рода на как се преподписва корпоративен договор, какво трябва да направя, тука стана лудница и тн. Отидох в друг офис. Там добре. Посрещнаха ме 2 девойки и едната се зае с мен, а другата си остана на касата. Имам 2 номера и флашка за интернет.
Единият номер си остана на старата тарифа. Другият отиде на по-висока. До тук добре. Казах, че не искам флашката, защото не я ползвам и договора е изтекъл. Почна се ходене по мъките. Ама ние не можем да видим дали договора ви е изтекъл. Трябва да звънна до централата. Звъня, звъня половин час никой не й вдига.
Тръгнах си и от там с уговорката момичето да ми звънне, когато се свърже с колегите ви в софия. След час ми се обади и ми каза, че трябва да платя 20 лева за спиране на вече изтеклия ми договор за флашката. Цялата тази ситуация е абсурдна според мен. Вземете мерки, защото няма да имате клиенти в бъдеще."
Интересен факт е, че "Теленор" успя да се пребори рекламно лице на компанията да бъде тенисист номер на България за всички времена - Григор Димитров.
Клиентите обаче се чудят дали мобилния оператор не е започнал да мисли само за мощните си рекламодатели и е забравил за хората, които все още им вярват.