САМО в ПИК! Истерични служители на Мтел се гаврят с абонатите си! Вижте как

ПИК с нов канал в Телеграм
Последвайте ни в Google News Showcase
Продължават гневните коментари в социалните мрежи на клиентите на Мтел, видя ПИК.
Мобилният гигант Мтел докарва абонатите си до нервни кризи.
Отрицателните коментари по повод нередностите, неточностите, свързани с услугите, които предлага операторът, както и с наглото отношение на работниците на оператора, не стихват.
Вижте няколко читателски мнения:
"Не е лошо Мтел да си проверят персонала, който работи в офиса на бул. Витоша в Софи например, които с удоволствие се гаврят с по-възрастните клиенти и откровено ги лъжат, пише до медията ни разгневен читател, който се бори с несправедливите и високи сметки, които Мтел пробутва на негов възрастен роднина.
Друг, вбесен техен потребител пък изригна: "Не съм агресивен по правило, обаче и на мен ми идваше да извия врата на една истерична служителка в офис във Варна, която ми крещеше и нервничеше само защото я помолих най-културно да ми обясни защо ми е спрян интернетът след като всеки месец редовно си плащам сметките. П*тката започна нервно да повтаря едно и също, че сигурно имало някаква причина, че сигурно не съм платил, че не знам какво си, всичко това с фалцет и истеричен тон, който направо предизвикваше адекватна реакция като удар в злобната физиономия. Подадох оплакване от въпросната служителка, но не знам дали ръководството взе мерки. Правилото е - каквото повикало, такова се обадило. Клиентите имат право да питат за цените и качеството на предоставяните услуги, това че въпросите не се харесват на служителите на Мтел и те не знаят как да отговорят си е техен проблем. Но нямат право да се държат обидно с хората, на чиито пари разчитат за заплатите си, в противен случай може и бой да отнесат", допълни още той.