Няма да толерираме такова поведение, отсече регионалният мениджър на чешкия концерн Петър Докладал
ПИК с нов канал в Телеграм
Последвайте ни в Google News Showcase
Ръководителят на „Контактен център” в град Плевен е освободен от длъжност. Причината е, че той е заловен в момент на получаване на пари в брой от свой служител незабавно. Това съобщиха от пресцентъра на чешкото електроразпределително дружество "ЧЕЗ България".
Ръководството на ЧЕЗ в България е категорично, че "няма да толерира подобно поведение от страна на своите служители".
От компанията са категорични, че активно съдействат на разследващите органи за изясняване на случая.
„Винаги сме били безкомпромисни към служители, позволяващи си със своите действия да нарушават законови изисквания и морални принципи, установени в обществото и утвърдени в корпоративната политика на компанията”, каза по темата регионалният мениджър на ЧЕЗ за България Петър Докладал (на снимката), който е бивш посланик на Чехия в София и Букурещ.
През миналата година ЧЕЗ откри денонощна телефонна линия и имейл за сигнали за нерегламентирано поведение и корупционни практики от страна на служители на компанията.
От ЧЕЗ също така съобщават за своите клиенти: "На телефон 0800 19 129 клиентите и партньорите на дружеството могат да съобщават за съмнения за корупционни практики. Обажданията към този номер са безплатни. Сигнали могат да бъдат подавани и по електронната поща на адрес antikorupcia@cez.bg".
Агенция ПИК припомня, че от години клиентският център на ЧЕЗ в Плевен е "ахилесовата пета" на чешкия държавен енергиен гигант у нас. Служителите на центъра от години създават неудобство на клиентите, като не достатъчно любезно им отговарят, не се ориентират по адресите в София (понеже работят основно плевенчани - бел. ред.), а някои телефонни обаждания се приемат с часове.

