ПИК с нов канал в Телеграм
Последвайте ни в Google News Showcase
Ръководството на Левски обмисля по какъв начин да организира кампанията за членските карти по различните градове. Шефовете на сините в момента са крайно затруднени от обстановката в България, след като ситуацията с коронавируса се усложни и се обмисля нов локдаун.
Мажоритарният собственик на столичани Наско Сираков заяви на старта на кампанията, че клубът ще разгледа ситуацията и ще измисли начин да улесни привържениците на сините, които посещават гостуванията на тима.
В момента на стадионите се влиза единствено със зелен сертификат, което затруднява голяма част от феновете.
Обмислят се различни подходи към феновете. За момента кампанията на Левски за членски карти върви много добре, след като от началото й са продадени над 3000 карти и запалянковците на сините за пореден път показаха връзката си с клуба. Ръководството на Левски подписа и някои спонсорски договори с компании, които да осигуряват промоции за фенове на сините.


