Пърхотът на вратаря и оня – на тоалетната чиния, ми идват повече
ПИК с нов канал в Телеграм
Последвайте ни в Google News Showcase
Кой изпи бирата? Хайде, моля ви се, намерете най-после кой изпи тая бира и да свършваме с нея. Не ме карайте насън да го търся тоя проклет крадец. То не беше търсене, то не беше чудо. Ами поканете инспектор Стрезов да го намери, па почерпете и него с една бира. Тъй де, за завършек на тази истерия…Веднага следва реклама за кренвиршите „Аз ям“. Набива ни се в главите, че те са направени от месо. Да, ама пробвали ли сте ги? Варете ги, печете ги, приготвяйте ги по какъвто искате начин – те нямат нищо общо с кренвиршите от детството ни. Просто са пълни с една кремообразна пяна, от която ти се гади. Със същата пяна са пълни и другите производни – македонска, родопска и софийска наденица. Само етикетите са различни. Дадох на котката си едно парче, тя го помириса и ме погледна тъжно и със съжаление. Сякаш питаше: „С това ли се храниш?“.
Хайде сега да поговорим и за раменете на вратаря. Тежи ли му пърхотът или не. Що за глупости бе, хора? Някой поглежда ли въобще какво се пуска в публичното пространство, или парите са най-важни? Какви са тия раменe, богопомазани ли са? А какво да кажа за оня негър, пардон - цветнокож, дето си тресе телесата и вика умопомрачително, за да ни накара да повярваме в спрея му против изпотяване? Хайде, моля ви се, това е всичко друго, но не и реклама. Антиреклама – по може. Никога не бих си купила подобно нещо. Не искам и да мисля за оня, с голия задник, седнал на тоалетната с жален поглед към морето, защото аз вечерям и слушам как да си спре диарията. Или за тая „заплата“, дето на никого не е ясно как и дали въобще ще я получи. Гледаме цялата тая идиотия ден, два, три месеца, години. Едно и също е. Стига вече! Сменете плочата. Има нещо, което се нарича „добър вкус“. Няма ли кой да ни спаси нас, зрителите, от подобна боза? И реклама ли е това наистина?
Гергана ДИМИТРОВА, Габрово
Още интересни четива вижте само на Retro.bg!