ПИК с нов канал в Телеграм
Последвайте ни в Google News Showcase
Министърът на транспорта Данаил Папазов призна, че наистина има сериозен дисбаланс между инфраструктурното развитие на Северна и Южна България.
Министър Папазов обърна внимание обаче, че този дисбаланс се е появил заради инфраструктурните промени през последните няколко години. Пред депутатите от Комисията по европейските въпроси към Народното събрание, на която дойдоха и народни представители от транспортната комисия, министър Папазов дойде заедно с представители на Агенция „Пътна инфраструктура" и шефа на Национална компания „Железопътна инфраструктура" инж. Милчо Ламбрев, за да разкаже и отговори на въпроси за старата Оперативна програма „Транспорт" и подготовката на новата европейска програма.
Като друга причина за по-добра инфраструктура на юг, отколкото на север, транспортният министър посочи и факта, че трасетата в Южна България са по трансевропейски коридори.
„Вече има готов проект за рехабилитацията на железопътната линия Варна - Русе и сме готови да я започнем веднага", посочи министър Папазов.
Той се е заел и със задачата да намери потенциални инвеститори за обновяването на линията Варна - София, за която за момента няма европейски пари.
„Държавата няма възможности да инвестира повече в инфраструктурата", призна министърът на транспорта и отправи критиката, че управляващите разчитат само на европейските средства.
По отношение на това кои са приоритетните проекти пред транспортното министерство, Папазов отвърна, че трябва да се намерят достатъчно средства за повече проекти, а не да се търси дали е правилно да се инвестира в даден проект или не.


