ГОРЕЩО
ЕКШЪН В ЕФИР: Анализатори се скараха заради първите стъпки на правителството и непопулярните мерки за бюджета
НОВО 20: Васко Тайсъна и Траян от мелето на "Челопешко шосе" не били на високо ниво в бандата на "Калашниците" - занимавали се с лихварство
Топ икономист предупреди за голям проблем с бюджета: Дългът расте с астрономически темпове...
НАДЦЕНКИ ОТ 130%: Вицепремиер КАЗА КАК властта ще се бори с високите цени
КУЛТОВ СЦЕНАРИЙ какво щяха да направят Кокорчо, Христо Иванов, Боби Ваклинов, "Бърд" и компания, ако български политик беше дръзнал да изрече ТЕЗИ ДУМИ на Петер Мадяр
ПИК с нов канал в Телеграм
Последвайте ни в Google News Showcase
Всичките видове зеле понижават вероятността за развиване на захарен диабет, твърдят учени. Изследователи от Великобритания твърдят, че ежедневната употреба на броколи, спанак и други видове зеле, намалява вероятността от развитие на захарен диабет от втори тип. Британските учени са провели 6 изследвания, чиито резултати са показали, че който употребява ежедневно зелени листови зеленчуци с цели 14% по-малко рискува да се разболее от диабет. В изследването са участвали 220 души.
препоръчано
Зеле и фъстъци пазят очите - вижте храните за супер зрение
14884
на 06.05.2015


