ПИК с нов канал в Телеграм
Последвайте ни в Google News Showcase
Oчилата с добавена реалност Oculus Rift са един от най-иновативните продукти, които видяхме в технологичната индустрия през последната година. Впечатляващите възможности на устройството бяха и основната причина, която принуди "Фейсбук" да плати сума от $2 млрд., за да придобие компанията, която ги разработва. Социалната мрежа има амбициозни планове за бъдещето на Oculus Rift и се надява този продукт изцяло представата ни за гейминг възможностите на съвременните джаджи, пише digital.bg.
Главният продуктов директор на компанията, Крис Кокс използва конференцията Code Media, за да направи интересно изявление свързано с еволюцията на тази уникална технология, предаде TheVerge. Според думите му "Фейсбук" вече разработва собствени приложения с добавена реалност, с които интерактивно да си взаимодействаме със заобикалящия ни свят. Въпросните заглавия няма да са фокусирани изцяло към гейминг, а ще имат социален характер и компанията тества разнообразни приложения, с които те биха ни били полезни.
Все още не знаем точно кога да очакваме първите приложения с добавена реалност на Facebook, но със сигурност ще е необходимо време, за да можем сами да работим с тях. По всичко личи, че иновативната технология на Oculus ще има все по-силно присъствие в бъдещит продукти на най-популярната социална мрежа в интернет. Можем само да се надяваме, че скоро ще научим повече детайли за този интересен проект на "Фейсбук".