ПИК с нов канал в Телеграм
Последвайте ни в Google News Showcase
Новият продукт на "Пещера" е в две разновидности - лайм и битер сода
От този месец „Мента Пещера“ вече се предлага в „по-лека“ версия – нискоалкохолен готов за пиене микс в кенче. 330-милилитровите разновидности на любимата зелена напитка се предлагат в търговската мрежа в два вкуса – Fresh Lime и Bitter Soda. Те са със алкохолно съдържание от 4,5% алк. об. Свежите миксове се произвеждат и бутилират в България.
Всички нискоалкохолни категории имат положителен тренд на растеж през последните няколко години като това се дължи на нагласите и търсенето от страна на Милениал поколението. Като очакванията са тази тенденция да се запази. Потребителите искат да експериментират с нови, по-интересни и освежаващи вкусове, в удобна форма - готови за консумация веднага. Новите миксове на „Мента Пещера“ дават точно това във впечатляваща опаковка със свежа графична идентичност. Това е първият продукт в портфолиото на VP Brands International в категорията на нискоалкохолните миксове.
От своя страна „Мента Пещера“ е лидер в своята категория и безспорен символ на лятото. Ментата се консумира в активния летен сезон, най-често в комбинация с безалкохолна напитка. Така че разработването на новите нискоалкохолни готови за пиене коктейли идва съвсем логично. „Миксовете с „Мента Пещера“ дават свобода на консуматора да се наслади на нещо свежо и леко не само вкъщи и на заведение“, посочиха от VP Brands International. Свежите миксове „Мента Пещера“ ще привличат активните хора на възраст между 18 и 30 години от големите градове. Компанията VP Brands International е първата в България, която налага нискоалкохолен микс, базиран на ментата (Spirit based RTD) у нас като се очаква и експорт за чужбина.


