Читателка на ПИК: "Глобул" ме измамиха брутално! Карат ме да плащам есемеси, които не съм изпращала!
ПИК с нов канал в Телеграм
Последвайте ни в Google News Showcase
Поредна далавера на мощен български мобилен оператор излезе наяве. Читателката на ПИК Невяна Иванова изпрати до агенцията ни сигнал, в който разказа как е била измамена от "Глобул".
Писмото й е озаглавено "Мобилният оператор "Глобул" ме измами чрез SMS".
На 30 октомври 2013 г. семейството й купило нов телефон с договор за 2 години. Старият срок на договора не бил изтекъл и служителите й казали, че може да бъде спрян, но се оказало, че спирането ще се извърши след като изтече договорът.
"Но това ми се казва след като вече бях подписала нов договор. И така от 30 октомври 2013 г. до 20 февруари 2014 г. си плащах и двете сим карти", възмутена е г-жа Иванова.
На 25 февруари 2014 г. закрила стария договор. Но с изненада научила, че неизползваната карта е навъртяла сметка от есемеси, които никой от семейството не е изпращал: "До тази дата новата сим карта не беше използвана. Вчера на 25 февруари 2014 г. звъннах на сина, ми защото тази сим карта я дадох на него, и какво се оказва - изходящите обаждания са блокирани, защото има изпратени SMS на стойност 36.00 лв без ДДС и текуща сметка 10.02 лв. /месечният абонамент/, а четири месеца от тази сим карта не е проведен нито един разговор. Тези SMS-и, както ми каза оператор, са изпратени на 17 и 24 февруари в 8.00 часа сутринта от този номер към сп. Блясък, но това не е така, защото в този момент синът ми спеше".
Иванова заявява, че ще подаде жалба в "Глобул", но е убедена, че "едва ли не трябва да платя нещо, което не е използвано".
"Докога мобилните ни оператори ще ни мамят! Моля за съвет какво да правя!", завършва писмото си измамената клиентка.


