ПИК с нов канал в Телеграм
Последвайте ни в Google News Showcase
Булсатком приключи с актуализацията на софтуера на оборудването си, което наложи временно прекъсване на доставката на телевизионните канали до част от клиентите на компанията, се казва в официално съобщение на компанията.
Както ПИК съобщи, цялото съдържание на доставчика изчезна сутринта, хиляди абонати останаха без телевизия, а на сайта не беше оповестено нищо.
"В рамките на няколко часа успешно бяха направени необходимите ъпдейти и всички услуги поетапно се възстановяват. Профилактиката, предвидена за късните часове на нощта, е продължила по-дълго от предварително заложеното", се казва още в становището.
"Още сутринта Булсатком уведоми своите клиенти, че поради актуализация на софтуера има вероятност от временно прекъсване на услугата при част от наличните приемници, като предварително се извини за създалото се неудобство. Усилията на компанията са насочени към предоставяне на по-добро и качествено съдържание, като от началото на годината Булсатком инвестира в цялостно технологично обновление, с което да предостави на своите лоялни клиенти още по-добра услуга", пишат от компанията.
При специално проследяване на случая от наш репортер се видя, че по някое време днес по обед на сайта се промъкна съобщение за причината за спирането, а при абонатите се появиха само трите основни телевизии, не и всички останали, за които те плащат такси.
От съобщението на Булсатком не става ясно как ще компенсират абонатите за липсата на телевизия в определен отрязък от днешния ден.
По принцип е ясно, че всеки абонат плаща месечната си такса, за да има непрекъсната ТВ-услуга.


