ПИК с нов канал в Телеграм
Последвайте ни в Google News Showcase
Денят на шегата е само веднъж в годината и по тази причина никой не иска да пропусне възможността да се забавлява на чужд гръб ненаказано. Най-големите автомобилни компании също се включват в забавата.
От Autoexpress ще ни разкажат за най-забавните шеги от автомобилната индустрия за 1 април. Не пропускайте възможността да се посмеете заедно, тъй като информацията е наистина забавна.
Ако в офиса раболтата ви е по принцип скучна, на 1 април е времето, през което можете да си позволите да се позабавлявате, така че кликнете тук, за да разберете как да се пошегувате с колегите в офиса. Не пропускайте и тези 10 услуги, които предлагат забавен начин за отмора.
За 1 април 2014 година от Skoda обявиха, че ще представят специалното издание на модела Yeti. Автомобилът ще се отличава със специално покритие от изкуствена кожа, разработено от Skoda инженерите, работещи в Хималаите. Благодарение на него пътниците ще се чувстват комфортно без климатик независимо дали навън е – 40 градуса или +40 градуса.
За да си направят първоаприлска шега, от BMW обявиха, че са разработили нова иновативна технология, която те наричат Force Injection Booster. Благодарение на нея водачите ще могат да изпитат тръпката от високите скорости на шофиране, дори и ако карат със скромната скорост от 20 км/ч.
Peugeot обяви нова опция за персонализиране на своите модели автомобили. Audio Sonic Personalisation Programme предлага на клиентите на компанията възможността да записват свои собствени звуци с които да персонализират клаксона на своята кола, така че звукът да "отразява техния вкус и характер". Съпътстващовидео показа технологията в действие.
През 2008 година SEAT се присъединиха към първоаприлския маратон на шегите като обявиха, че автомобилите на компанията ще се произвеждат вече със специално покритие, благодарение на което те ще се адаптират като хамелион към околната среда и на практика ще са невидими. Тогава никой потребител не се сети да попита ако си купи такава кола как ще я открива.
От Hyundai имаха желание да заменят „цялата кожена тапицерия на автомобилите си с гоблени изтъкани от монаси от индийския град Utta Bullacs“, но разбира се това беше само една първоаприлска шега.
През 2008 Kia се възползваха от успеха на Nintendo Wii и обявиха че са разработили KEE_Wii концептуален автомобил. От Kia казаха, че автомобилите на компанията вече ще имат преносим контролер вместо конвенционалния волана и педалите.
Източник: digital.bg