ГОРЕЩА ТЕМА! Мая Манолова алармира: "Топлофикация" иска да подведе клиентите! Омбудсманът обяснява какви спешни мерки да вземат клиентите
ПИК с нов канал в Телеграм
Последвайте ни в Google News Showcase
Във връзка с твърденията на мениджмънта на „Топлофикация София“ ЕАД, че гражданите може да не бързат с жалбите към дружеството до 1 март, в които да поискат парична компенсация за дните без топлоподаване, омбудсманът Мая Манолова ще даде днес брифинг.
Общественият защитник подробно ще разясни действията, които клиентите на монополиста трябва да предприемат до края на месеца, ако искат да получат неустойка, заради липсата на парно и топла вода.
Омбудсманът ще обърне специално внимание на опита на „Топлофикация София“ да подведе столичани с прессъобщението, че „за тези часове и дни, в които не е имало топлоподаване, на абонатите няма да се начисляват суми за топлинна енергия.“
Мая Манолова ще разясни подробно и ясно какви спешни действия трябва да предприемат гражданите, ако искат да получат полагащото им се справедливо обезщетение от „Топлофикация София“ ЕАД.
Неуместният опит за ирония на изпълнителния директор на компанията Георги Беловски, който заяви: „нямам представа, защо г-жа Манолова е харесала 1 март, може би заради мартениците“, е повече от неуместен на фона на бедствието, причинено на гражданите и е опит за заблуждение на столичани, се казва в прессъобщението.