Държавата обмисля да създаде заедно с КРИБ общи търговски представителства в чужбина

ПИК с нов канал в Телеграм
Последвайте ни в Google News Showcase
В областта на млечното производство може би пазарът е наситен. Това каза министърът на икономиката Божидар Лукарски по време на първата национална дискусия от кампанията „Да! На българската икономика", организирана от в. "Стандарт" и КРИБ.
„Трудно се променя настройката на българина в някои насоки. Дуалната система в образованието е изключително приложима за България. Турция не е най-добрият пример. Можем да въведем реципрочни мита за турските стоки. Факт е, че в момента върви преустройство в Министерството на икономиката. Европейският пазар е доста консервативен и наситен и не остават достатъчно ниши. В областта на млечното производство може би пазарът е наситен. Моят съвет е да погледнем към третите страни извън ЕС - САЩ, Близкия изток, Япония и Китай", заяви Лукарски.
Той посочи, че трябва да се насочи повече внимание към изграждането на маркетингова стратегия.
„Възползвайте се от ОП „Иновации и конкурентоспособност". За да атакуваме такива сериозни пазари, е необходимо обединение в клъстери. Това ще донесе по-добра маркетингова стратегия. По отношение на търговските аташета, можем да открием ново търговско представителство чрез публично-частно партньорство с КРИБ", каза още Божидар Лукарски.
