Евгени Минчев: Ирина Тенчева е копие на Уилма Флинстоун, Моника с рокля като пазарска мрежа пълна с месо, Филева е ядосано мексиканче....
ПИК с нов канал в Телеграм
Последвайте ни в Google News Showcase
И тази седмица гилотината на лорд Евгени Минчев не прости модните прегрешения на родните звезди. Вижте за кого свисти днес в седмичната рубрика на Минчев за в. Телеграф.
Почти по едно време майката на нацията и майката на Къщата останаха в немилост, която може да бъде и временна. При Ирина Тенчева поведението на професионален домоуправител и ненужни хигиенни напъни, се отразиха по начин тя да изглежда винаги като тръгнала или връщаща се от пазар. Извън ограничаващия чар на Вип брадър, Тенчева също прави модни куриози, като видимия от този кадър. Тук властва карминово червеното , върху което потропват токчетата и ветрилото на Кармен, но и се веят пластмасовите дрънкулки на това бижу, съставено сякаш от синджири за тоалетно казанче. Красотата на Ирина е под заплаха и от тази прическа, в цвят на избеляла фасада на детска занималня . Тук съзирам копие на Уилма от сериите за Флинстоун , лакът е като нанасян от динозавъра Дино, когато не е бил в настроение. Резултат- една анимационна прическа, без която визията и би била много по-представителна.
И , ето как нечии дантелени пристрастия довеждат лятото през ноември. Подлъгани от ексцентричния вкус на Моника Валериева , сезоните тичат като пощурели за да съвпаднат с роклята, изглеждаща като напълно правдоподобна /и леко преувеличена де/ пазарска мрежа, пълна с толкова месо, колкото е годишната дажба в някоя затруднена държава. В дълбочина се вижда порция черно бельо, което обезсмисля старателната прическа, предвид че е възможно тя скоро да бъде положена върху възглавници. Винаги се опитвам да оправдая „клуба на интелектуалките”, защото те си приличат по общата им вяра в Пауло Куельо, но само когато четат творчеството му напълно голи. Защото тогава няма пречка знанието да се поглъща лакомо с кожата. А тук се пречкат дантели, чиито груби шевове правят непростими прорези, ципове и подутини. Цяла магистрала от бяло...На обувките, съчетани с черното бельо, не достигат няколко нюанса червено за да претендират за родство с червилото.
Не зная какво би накарало човек да се облече така, още повече да позира за снимка. Двамата естрадни любимци приличат на престояла под градушка изложба на Яхнаджиев. Михаела Филева е преносител на подтискаща колориттност, варираща между опитно поле за първолаци , сварена и посипана с натрошени играчки новогодишна елха и ядосано мексиканче, комуто са подарили евтино отпечатан албум с картини на Фрида Кало. При Павката нещата не са отишли толкова далеч, но все пак якето му е като африкански национален флаг престоял в мазе , в което е съхранявана бъчва с червено вино, протекла междувременно. Има разминаване между усмивката на певеца и полихромността на гащите му- в такава ситуация, аз просто бих предпочел да нося ямурлук. Разбира се и до този момент не ми е ясно, кое тук са татуировки и кое текстил...
Рожденичка наскоро, поп фолк звездата Таня Боева прави опит да размие границите между естрадата и поп фолка. Мхм, казвам си аз, докато „чета” този разкривен моден почерк, започващ с типичните за фолка ботуши и рокля, минаваща „в по-горен клас” , заради черното и интересната кройка. Но пак там- на тънко кръстче коланче е един ластичен колан, настъпващ модното поп фолк коте за опашката. Писъкът е толкова голям, че се усеща и дращене на нокти, отразено чак в прическата. Бих написал текст за разстоянието между полата и горната част на ботушите, място незасегнато от дизайнерската намеса. И именно в модния контекст бих задал на любимката си въпроса, който тя самата пее в прекрасната си песен...”Имаш ли приятели, за тебе колко хора ги боли...” И пак казвам- питам това само в моден аспект. За начало, нека Таня прояви скорпионски влияния и потърси сметка на стилистите си...