BG EN

Ексклузивно в ПИК! "МТел" цака нагло със златни айфони! Операторът подхвърля евтини телефончета на редовните си клиенти!

ЧАС ПИК

Ексклузивно в ПИК! "МТел" цака нагло със златни айфони! Операторът подхвърля евтини телефончета на редовните си клиенти!

43694
на 20.04.2015
Ексклузивно в ПИК! 
МТел цака нагло със златни айфони! Операторът подхвърля евтини телефончета на редовните си клиенти!
Автор:   ПИК

ПИК с нов канал в Телеграм

Последвайте ни в Google News Showcase

Читатели на ПИК изразиха огромно възмущение от това, че в цяла Европа когато абонат на мобилен оператор бъде "вързан" с две годишен договор, му се подарява модерен телефон, а само в България "Мтел" ни замазва очите с телефончета за по 10-15 лева от Бай Тошово време.

препоръчано

В същото време мобилният оператор продава айфоните на цени далеч надхвърлящи пазарните, което ги прави да изглеждат златни.

В държави като Германия, Великобритания и Белгия, мобилните оператори подаряват последните модели айфони и апарати от марките "Самсунг" и "Блекбъри" като бонус при сключване на договор над 1 година.

В България, обаче "МТел" одира живи клиентите си.

"Поне като постоянно ни надписват огромни сметки и ни лъжат нагло с промоционалните оферти, особено по празниците, да бъдат така добри и коректни когато подписваме тлъсти договори за дълги срокове с тях", призовават масово недоволните от "МТел" клиенти.

Потребителите се оплакват и от други безобразия, които късат нервите им и ги докарват на ръба на инфаркта.

"Поздравления! За пореден път "Мтел" ме удивляват с простотията си. Как е възможно цял месец разкарване и разправии, за да се спре един домашен телефон. Нямам думи.", пише поредният излъган и недоволен клиент на "Мтел" - Красимир Желязков.

Той е изразил разочарованието си от некоректността на мобилния гигант на официалната страница във "Фейсбук".

Публикуваме останалата част от текста на Красимир без редакторска намеса.

От магазина 3 пъти ме разкарват вече с оправданието, че в момента няма как да го спрат, защото "системата" им не позволявала. От Call центъра ме препращат отново в магазина.. И отново в магазина и от там нагло ми казват, че Те в Call центъра казват много неща, и защо не го спрат те като знаят толкова много. Което ме накара да се замисля как може да преподписват договори(чрез куриер), а не могат по същия начин да спрат един телефон. Къде е логиката?! Ако е в интерес на Мтел може, но ако е в интерес на абоната - НЕ. Явно в "Мтел" не ценят абонатите си, дори да са лоялни и да са им клиенти от 15г.. В понеделник ще ми бъде последното разкарване. И ако пак се почне с оправданията за системата и не знам си кво още, ще се сменя оператора.

Припомняме, че това далеч не е първото безобразие, извършено от "Мтел" и останалите мобилни оператори. В серия от материали медията ни ви информира за некоректно отношение, мръсни схеми и непрофесионализъм.

 

Сподели:
Бомба x
САМО В ПИК! Топ хороскопът на Алена за 11 декември: Девата да не си и помисля за пътуване през граници, Козирогът го дебне КАТ САМО В ПИК! Топ хороскопът на Алена за 11 декември: Девата да не си и помисля за пътуване през граници, Козирогът го дебне КАТ
ПИК TV x
ТЕЖКИ ВРЕМЕНА! От ИТН след хвърлената оставка на кабинета: Бащите на хаоса са Асен Василев, Ивайло Мирчев, Радостин Василев, Костадин Костадинов и Ивелин Михайлов (ВИДЕО) ТЕЖКИ ВРЕМЕНА! От ИТН след хвърлената оставка на кабинета: Бащите на хаоса са Асен Василев, Ивайло Мирчев, Радостин Василев, Костадин Костадинов и Ивелин Михайлов (ВИДЕО)
ново
Днес: 103
горещо
hot
най-четени новини в момента
Сега
-
четат ПИК