Ексклузивно в ПИК! "МТел" цака нагло със златни айфони! Операторът подхвърля евтини телефончета на редовните си клиенти!
ПИК с нов канал в Телеграм
Последвайте ни в Google News Showcase
Читатели на ПИК изразиха огромно възмущение от това, че в цяла Европа когато абонат на мобилен оператор бъде "вързан" с две годишен договор, му се подарява модерен телефон, а само в България "Мтел" ни замазва очите с телефончета за по 10-15 лева от Бай Тошово време.
В същото време мобилният оператор продава айфоните на цени далеч надхвърлящи пазарните, което ги прави да изглеждат златни.
В държави като Германия, Великобритания и Белгия, мобилните оператори подаряват последните модели айфони и апарати от марките "Самсунг" и "Блекбъри" като бонус при сключване на договор над 1 година.
В България, обаче "МТел" одира живи клиентите си.
"Поне като постоянно ни надписват огромни сметки и ни лъжат нагло с промоционалните оферти, особено по празниците, да бъдат така добри и коректни когато подписваме тлъсти договори за дълги срокове с тях", призовават масово недоволните от "МТел" клиенти.
Потребителите се оплакват и от други безобразия, които късат нервите им и ги докарват на ръба на инфаркта.
"Поздравления! За пореден път "Мтел" ме удивляват с простотията си. Как е възможно цял месец разкарване и разправии, за да се спре един домашен телефон. Нямам думи.", пише поредният излъган и недоволен клиент на "Мтел" - Красимир Желязков.
Той е изразил разочарованието си от некоректността на мобилния гигант на официалната страница във "Фейсбук".
Публикуваме останалата част от текста на Красимир без редакторска намеса.
От магазина 3 пъти ме разкарват вече с оправданието, че в момента няма как да го спрат, защото "системата" им не позволявала. От Call центъра ме препращат отново в магазина.. И отново в магазина и от там нагло ми казват, че Те в Call центъра казват много неща, и защо не го спрат те като знаят толкова много. Което ме накара да се замисля как може да преподписват договори(чрез куриер), а не могат по същия начин да спрат един телефон. Къде е логиката?! Ако е в интерес на Мтел може, но ако е в интерес на абоната - НЕ. Явно в "Мтел" не ценят абонатите си, дори да са лоялни и да са им клиенти от 15г.. В понеделник ще ми бъде последното разкарване. И ако пак се почне с оправданията за системата и не знам си кво още, ще се сменя оператора.

Припомняме, че това далеч не е първото безобразие, извършено от "Мтел" и останалите мобилни оператори. В серия от материали медията ни ви информира за некоректно отношение, мръсни схеми и непрофесионализъм.


