ПИК с нов канал в Телеграм
Последвайте ни в Google News Showcase
Правителството на Мексико е платило 14 млн. долара на Sony и MGM, за да поизлъска имиджа на страната чрез новия "Джеймс Бонд". Срещу тази сума двете кинокомпании и продуцентите на "007: Спектър" са се съгласили да внесат известни промени в сюжета. До тайната кореспонденция между двете страни се добират през ноември 2014 г. севернокорейски хакери, но подробности от нея стават ясни едва сега. Sony, МGM и притежателите на правата върху филмовата поредица за Агент 007 приемат офертата заради колосалното превишение на бюджета. Идеята е 300 млн. долара да бъдат орязани до 250 млн. Продуцентите поискват от мексиканците да покрият разликата от 50 млн., но в крайна сметка е постигнато споразумение за "едва" 14 млн. долара. Ето и какви са измененията в сюжета с цел излъскване имиджа на Страната на ацтеките:
1.Кадър с пейзаж, включително и заснет от въздуха, на градския център на Мексико Сити. 2.Избор на мексиканска актриса за ролята на Естрела, момичето, в чиято хотелска стая Бонд започва издирването на наемната убийца Лучия Скиара. Резултат: на 10 март за ролята е избрана мексиканката Стефани Сигман. 3.Да не се взима мексиканска актриса за отрицателната роля на Лучия Скиара. Резултат: ролята е дадена на Моника Белучи. 4.Замяна на губернатора на мексикански щат, застрелян от Скиара, с чуждестранен посланик. 5.Замяна на мексиканската полиция със спецотряд. 6.Замяна на локацията на решаващата схватка на Бонд със Скиара с мач по кеч на Деня на мъртвите, празнуван повсеместно в Мексико. 7.Мексиканските сцени във филма трябва да са с общо времетраене не по-малко от 4 минути. От MGM са изчислили, че промените ще донесат печалба от допълнителни 6 млн. долара. Което ознчава, че 4 минути излъскване на имиджа на Мексико струват бруто 20 млн. долара /БГНЕС


