Пенсионерка пред ПИК: "МТел" ме измами със СИМ-картата! Излъгаха ме, че ще ми подменят чипа, а след това ми пуснаха договор
ПИК с нов канал в Телеграм
Последвайте ни в Google News Showcase
"МТел" ми изигра подъл номер. Преди няколко дни от един от офисите на мобилния оператор ми казаха, че трябва да си подменя СИМ-картата, която е Прима, защото срокът й на годност е изтекъл. 5 дни по-късно получих фактура, от която разбрах, че без мое съгласие от "МТел" са ми пуснали договор, с който минавам на абонаментен план. По този начин вместо да плащам толкова минути, колкото съм си купила със съответния ваучер, ме натоварват с месечна такса от 12.80 лева", заяви пред ПИК Емилия Михайлова, която е пенсионерка.
Възрастната дама направила опит да спре безобразието, но не успяла.
"Отидох в офиса и помолих любезно да прекратят договора, който ми бяха направили без мое съгласие. От "МТел", обаче поискаха да си платя фактурата и ми казаха, че нищо не могат да направят, защото нищо не зависи от тях. Оправдаха се, че е станало недоразумение. В крайна сметка бях принудена да платя месечната такса", възмутена е г-жа Михайлова.
Със сигнала си до Агенция ПИК тя иска да предупреди всички пенсионери да не се връзват на уловките на мобилния оператор, които обиктовено се правят под формата на промоции.


