Скандални безобразия в "Пени маркет"! Клиенти: Цените и грамажите на стоките не отговарят на етикетите
ПИК с нов канал в Телеграм
Последвайте ни в Google News Showcase
Клиенти на веригата магазини "Пени маркет" (Penny Marker) атакуват остро персонала и качеството на обслужването в повечето супермаркети.
Хората изказват разочарованието и гнева си на официалната страница на веригата във "Фейсбук".
"На 6 продукта цената не отговаряше на етикета, на 4 нямаше етикет, на 3 продукта не отговаряше на грамажа и цената", пише потребител в социалната мрежа с име Митко Бойков.
"Ние ли клиентите трябва да ви оправяме етикетите? 4 човека персонал, опашката до сладоледа, работещи две каси. Така клиенти не се печелят, а се губят", категоричен е опарилият се мъж.
Григор Павлов пък атакува "Пени маркет", защото задръствали пощенската му кутия с оферти, при положение, че той е писал имейл, че се отказва от тази възможност.
Вижте какво пише разгневеният клиент:
Вероятно никой не чете мейлите ми, да пробвам и тук! НЕ ЖЕЛАЯ ПОВЕЧЕ ДА ПОЛУЧАВАМ ПИСМА ЗА ОФЕРТИ ОТ ПЕНИ МАРКЕТ НА ЕЛЕКТРОННАТА СИ ПОЩА!!!!!