ПИК с нов канал в Телеграм
Последвайте ни в Google News Showcase
Пандемията удари лошо и фризьорския занаят. Много от собствениците на салони са в ужас от сметките за ток през последните месеци, а последната направо им е спряла дъха.
Пред "Марица" представители на професията коментират, че имат редовни клиенти, които се поддържат, като това включва боядисване, подстригване, подхранване и куп други неща, но с тези пари не могат да издържат салона. Това кара фризьорите да предприемат нова тактика, за да не фалират и да останат без прехрана - услуги по домовете.
Към днешна дата много от тях се издържат предимно чрез заявки за домашни посещения и подстригване в домашна атмосфера. Така клиентът се чувства още по-комфортно и не му се налага да се разхожда, ако салонът на любимия му стилист се намира далеч. Идването на крака оскъпява услугата, но не драстично.

"Всеки ден имам заявки и обикалям по адреси от сутрин до вечер. Хората ги е страх да търсят услуги навън, разбираемо, а и се възползват от удобството. Определено не ги смущава, че цената е например с 2 лв. отгоре. Вече толкова свикнах, че забравих какво е в салона", коментира фризьорката Снежа Павлова, която има десетки клиенти.


