Цял месец ме разкарват, за да не ми спрат домашния телефон
ПИК с нов канал в Телеграм
Последвайте ни в Google News Showcase
Поздравления! За пореден път „М-тел“ ме удивляват с простотията си. Как е възможно цял месец разкарване и разправии, за да бъде спрян един домашен телефон. Нямам думи. От магазина, в който отидох, 3 пъти ме разкарват вече с оправданието, че в момента няма как да го спрат, защото „системата“ им не позволявала. От Кол центъра ме препращат отново в магазина. А оттам нагло ми казват, че в кол центъра казват много неща, но защо не го спрат те, като знаят толкова много. Това ме накара да се замисля как може да преподписват договори (чрез куриер), а не могат по същия начин да спрат един телефон. Къде е логиката?! Ако е в интерес на „М-тел” може, но ако е в интерес на абоната – не.
Явно в „М-тел“ не ценят абонатите си. Дори да са лоялни и да са им клиенти от 15 г. Ще направя още един опит. И ако пак се почне с оправданията за системата и не знам си какво, ще си сменя оператора.
Красимир ЖЕЛЯЗКОВ, София


